Koronavírus tájékoztató
Tekintettel a koronavírus nyomán kialakult általános helyzetre, irodánk nyitva tartásával kapcsolatban a következő tájékoztatást szeretnénk adni.
Az online (e-mailen: office@icontact.hu és honlapunkon: www.icontact.hu keresztül) érkező megrendeléseket továbbra is a szokott nyitvatartási időben, 8:30 – 17:30 között fogadjuk.
Kérjük Önöket, hogy a személyes látogatást igénylő ügyintézéseiket (hiteles fordítás) csak a legszükségesebb esetekben kérjék. Ilyen esetben, az alábbiak szerint járjanak el:
Tekintettel arra, hogy a Koronavírus terjedésének megfékezése a személyes távolságtartás (social distancing) útján valósulhat meg leginkább, kérjük, hogy a dokumentumot az iroda bejárati ajtaján (II. emelet) található postaládába dobják be, ahonnan munkatársunk átveszi (minimum 3 órás karanténba helyezés után). Kérjük, a dokumentumra pontosan írják rá elérhetőségüket, ahol felvehetjük Önökkel a kapcsolatot, hogy a hiteles fordítással kapcsolatos részleteket meg tudjuk beszélni.
Együttműködésüket előre is köszönjük!
Intercontact Fordító- és Tolmácsiroda
Ajánlatkérés
Kérje ingyenes ajánlatunkat fordítási, tolmácsolási vagy egyéb szolgáltatásra a következő oldalon található űrlap kitöltésével.
Kapcsolat
1054 Budapest, Hold u. 15. II/2. | |
(+36 1) 269-1153 (+36 1) 269-1154 | |
Fax: | (+36 1) 312-5408 |
office@icontact.hu | |
Referenciák
Az elmúlt években - többek között - a következő megrendelők vették igénybe fordítási és tolmácsolási szolgáltatásainkat.
Munkalehetőség
Az InterContact Budapest Kft. folyamatosan várja szabadúszó fordítók jelentkezését külsős fordítói csapatába a következő szakterületeken:
- pénzügy, számvitel, bank
- jog
- közgazdaság
- marketing, sales
- gyógyszeripar, klinikai vizsgálatok
Amennyiben kedvet érez ahhoz, hogy csatlakozzon hozzánk, kérjük, részletes szakmai önéletrajzát küldje el a vendor@icontact.hu e-mail- címre.
Ők is bíznak bennünk:





