HU EN

Koronavírus tájékoztató

 Tekintettel a koronavírus nyomán kialakult általános helyzetre, irodánk nyitva tartásával kapcsolatban a következő tájékoztatást szeretnénk adni.

 Az online (e-mailen: office@icontact.hu és honlapunkon: www.icontact.hu keresztül) érkező megrendeléseket továbbra is a szokott nyitvatartási időben, 8:30 – 17:30 között fogadjuk.

Kérjük Önöket, hogy a személyes látogatást igénylő ügyintézéseiket (hiteles fordítás) csak a legszükségesebb esetekben kérjék. Ilyen esetben, az alábbiak szerint járjanak el:

Tekintettel arra, hogy a Koronavírus terjedésének megfékezése a személyes távolságtartás (social distancing) útján valósulhat meg leginkább, kérjük, hogy a dokumentumot az iroda bejárati ajtaján (II. emelet) található postaládába dobják be, ahonnan munkatársunk átveszi (minimum 3 órás karanténba helyezés után). Kérjük, a dokumentumra pontosan írják rá elérhetőségüket, ahol felvehetjük Önökkel a kapcsolatot, hogy a hiteles fordítással kapcsolatos részleteket meg tudjuk beszélni.

Együttműködésüket előre is köszönjük!

Intercontact Fordító- és Tolmácsiroda


Ajánlatkérés

Kérje ingyenes ajánlatunkat fordítási, tolmácsolási vagy egyéb szolgáltatásra a következő oldalon található űrlap kitöltésével.

Tovább »

Referenciák

Az elmúlt években - többek között - a következő megrendelők vették igénybe fordítási és tolmácsolási szolgáltatásainkat.

Tovább »

Munkalehetőség

Az InterContact Budapest Kft. folyamatosan várja szabadúszó fordítók jelentkezését külsős fordítói csapatába a következő szakterületeken:

  • pénzügy, számvitel, bank
  • jog
  • közgazdaság
  • marketing, sales
  • gyógyszeripar, klinikai vizsgálatok

Amennyiben kedvet érez ahhoz, hogy csatlakozzon hozzánk, kérjük, részletes szakmai önéletrajzát küldje el a vendor@icontact.hu e-mail- címre.

Tovább »


Ők is bíznak bennünk: